Wat doet de vereniging

Met alle leden zorgen wij samen voor het bestaan en onderhoud van de vereniging.

De basis van onze vereniging begint bij het bestuur. Een groep vrijwilligers sturen de vereniging aan op administratief en bestuurlijk gebied. Zo zorgen zij ervoor dat alle leden geïnformeerd blijven, de vereniging financieel gezond blijft, de jaarlijkse ledenvergadering plaats vind, corvee roosters opgesteld worden enz.

Daarnaast hebben we een aantal groepen vrijwilligers voor een aantal vaste taken.
Hierbij kan je denken aan de kantine, het winkeltje, het onderhouden van de algemene bloemen borders en de website met sociale media.

Daarnaast is iedereen vrijwilliger.
De paden om je eigen tuin schoffel je zo nu en dan schoon. Door middel van het corvee rooster is er iedere maand een nieuwe groep tuinleden die het algemeen onderhoud uitvoeren. Denk hierbij aan wat schoffel en snoeiwerk in de gezamenlijke perken/paden.

Leuk om te weten is dat je elke zaterdagochtend tussen 10 en 12 uur bij ’t winkeltje benodigdheden voor je tuin kan kopen. Denk aan mest, aarde, zaden, palen en dergelijke.

De kantine is elke eerste zaterdag van de maand open tussen 10 en 11 voor een gezamenlijke bak koffie/thee met wat lekkers. Veelal gebakken door en voor leden. Gezellige gesprekken leiden onder andere naar tips & tricks, zaden uitwisselen en lekker recepten.

Samen houden we de vereniging mooi en in beweging!